Sider

lørdag den 30. juli 2011

The best thing about me is..






you! It's all about the love. Fandt lige de her søde billeder, og kunne ikke lade være med at dele dem med jer. Man bliver så inspireret af hver og et, og det minder en om masser af ting og sager. Kærlighed begår både i venskab og kæresteforhold. Det begår i familieforhold og i forskellige scener i vores liv. Alle mennesker er elsket, og alle oplever en eller anden form for kærlighed i sit liv. Alle fortjener kærlighed! Midt i mit poetiske indslag her, kom jeg lige i tanke om, at jeg faktisk har skrevet et essay med udgangspunkt i præcis dette emne 'Kærlighed'. Jeg fik forresten 12(fedt!). Nå, men lov mig at i nyder ferien, for inden vi ser os om, er den ovre.
Kys.

1 kommentar:

samira minaei sagde ...

Sikke nogle gode billeder. Rigtig fin blog du har dig. :)

Kig gerne forbi hvis du lyster. samiraminaei.blogspot.com