Sider

mandag den 18. juli 2011

Crazyyyyy! OhMyOhMy!








Hæhæ! Undskylder for den ukontrollerede billedstrøm. Undskylder for de ukontrollerede mange indlæg de sidste timer. Just sayin'
Sidder bare på værelset og chiller. Jeg sidder og lytter til de mest sprøde toner fra b.l.a. John Mayer, Tyler Ward, Fallulah, Ellie Goulding, The Fray og Eliza Doolittle. Det er det jeg kalder for en awesome mandag aften. Overvejer lidt at sætte mig under dynen og se en af de nyindkøbte film. Jeg elsker simpelthen den tid sommeren giver en, selvom det måske ikke altid bliver brugt lige fornuftigt. Hav en fortsat god aften!
Kisses from me.♥

6 kommentarer:

Line. sagde ...

Fin blog! :-) Jeg er fast læser.

www.scraploc.com

Rikke sagde ...

Mange tak! (-:

zoé [LIGHTNINGFACTORY] sagde ...

cool blog
i followed! do you want to follow mine?

xzoé
lightningfactory.blogspot.com

Rikke sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Rikke sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Rikke sagde ...

Oh, thanks. I would love to take a look at your blog. Thanks again. Are you from England or what? (-:
Kisses from me