Sider

onsdag den 20. juli 2011

Endnu en.






Jeg fandt lige en blog mere frem til jer. Bloggen bliver skrevet af en pige ved navn Pernille, og er efter min mening helt fænomenal. Hun er lidt mere erfaren, og har blogget siden september 2009. Hun har de mest ubeskrivelige billeder, og hun forstår virkelig at bruge et redigeringsprogram. Hun kan formulere sig perfekt, og man kan ikke lade hver med at blive forført af hendes tekster. Pernilles blog fortjener så meget opmærksomhed, og hvis i vil have en inspirationskilde af en anden verden og opleve det forunderlige, så tag et smut forbi hende på http://pernille-nameless.blogspot.com/

2 kommentarer:

edgy feather sagde ...

Spændende... Vil jeg da klart tjekke ud!

Ellers rigtig sød blog :)

Følger med... Håber du kunne tænke dig at gøre det samme;
edgyfeather.blogspot.com

xxxxxx Love

Rikke sagde ...

Det er sådan en fantastisk blog hun kører hende Pernille! Og mange tak for den søde kommentar. (-:
Jeg tjekker da også lige din blog ud.. okay, har allerede gjort det, og jeg er skam også fast læser nu! Fed blog du har dig!
Kisses from me.