Sider

mandag den 25. juli 2011

Italyyyyyyyy!








Jeg har lagt lidt stemningsbilleder ind, men de snyder dog ret meget, da ingen af dem er hernede fra. Jeg ligger nok nogle billeder ind, når jeg er hjemme igen, men ligenu må i nøjes med dette. Første dag vi var her, var det ret køligt, og vi frøs mere end hjemme i lille Danmark. Idag er vejret dog skønt, selvom vi godt kunne bruge lidt flere + grader. Det skal godt nok lige siges, at vi bor på et lækkert hotel langt oppe i bjergene, hvor luften er en del køligere. Jeg nyder ferien i fulde drag, og jeg vil smutte tilbage til poolen p.g.a. manglende strøm på computeren. Hyg jer derhjemme, hæ.
Kys

3 kommentarer:

Cathrine Egelund sagde ...

Fede billeder! Har du selv taget dem? :)

Friller sagde ...

Rigtigt fin blog du har! Meget fine billeder iøvrigt :)
Kisses Freja fra frillersworld.blogspot.com

Rikke sagde ...

Hej Cathrine og Freja. Tak for de søde ord, og lige de her billeder har jeg ikke selv taget. Der må jeg desværre skuffe jer. Tjekker lige jeres blog ud. (-:
Kys.