Sider

tirsdag den 19. juli 2011

Loooooove. ♥♥



New stuff! Again.. Så fik jeg taget blleder af mine tre ''pakker''. Den første er et Vintage ur, som jeg allerede ved, at jeg bliver SÅ glad for. Den ringer på den gammeldags måde, og det har også det rigtige udseende. Jeg fik også en hel alm. basis nederdel, som fungerer rigtig godt som højtaljet. Jeg har egentlig haft glæde af en fra h&m til en sølle 50'er, men efter mange pak-i-pak-ud er den blevet væk. Desværre! Dog tror jeg, at jeg køber den igen, da prisen ikke er noget at klage over. Den sidste ting jeg har fået er en stribet oversize trøje fra Gina Tricot, som egentlig også er meget basis. Jeg får snart noget mere tøj fra Trendsales, og overvejer at bytte med en alt for sød hvid sommerkjole. Hvad synes i? Bliver det for meget? 
Kisses from me. 

2 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Synes vækkeuret er så fint!!

Rikke sagde ...

Mange tak. Det er virkelig også bare et fund! Og så elsker jeg, at det ringer på den gammeldags måde. (-:
Xoxo