Sider

torsdag den 21. juli 2011

Lucky me!

Jeg er virkelig den heldigste pige på jorden lige for tiden. Var i Esbjerg og få en stor gammeldaws is med familien idag, og derefter tog vi ind i gågaden.Vi startede ud i en skobutik med vanvittige priser. Jeg fandt to par sko for i alt 150kr., og jeg plejer virkelig at være vanskelig, når det kommer til sko! Jeg har forresten også overvejet længe, at få et hul øverst i øret, og jeg har i forvejen to i højre og en i venstre(alle nederst i øret). Så nævnte jeg det for min mor, da vi gik i gågaden, og det første hun sagde var: 'Jamen, jeg har egentlig også tænkt over, at du snart skulle have det af mig'. Love it! Så min skønne mutti gav mig et hul øverst i højre øre, og jeg er lykkelig. Sent imorgen aften tager mig og min familie jo et smut til Italy, og jeg glæder mig selvfølgelig. Jeg tror, at jeg vil lave et lille indlæg om Italien(eller noget i den stil), da det faktisk stadig ikke er gået helt op for mig, at vi tager afsted imorgen. Så skal jeg også have pakket lidt til turen, og ellers står den bare på ren afslapning. Jeg elsker sommerferie inderligt!
Kys

2 kommentarer:

Sarasgarderobe sagde ...

Det lyder dejligt alt sammen :) Fin blog

Rikke sagde ...

Hej Sara. Det er så skønt, og mange tak for den søde hilsen. (-:
Kys