Sider

torsdag den 21. juli 2011

New New New!

Ja, i hørte rigtigt. New! Som i New stuff altså... forresten er billedet totalt random, men synes det er rigtig fint, så i skulle da have lov at se det. Nå, men tilbage til overskriften. Min mor er nu også begyndt at handle på Trendsales, og havde købt et par grå sko med kilehæl i str. 39. Hun havde i forvejen et par fra det samme mærke(S///Bar), men de her viste sig at være for små. Tilfældigvis bruger jeg en str. mindre end min mor i alle sko, så lucky me. Ja, jeg fik dem selvfølgelig! Dejlig mor jeg har mig her, og ligeså glad som jeg er, ligeså syndt er det da for hende. Hun har jo glædet sig til at få dem, og hun har ventet og ventet. Life is so unfair sometimes... Jeg skal også nok tage billeder af dem, men det ligger sådan, at jeg får flere pakker imorgen også. Happy me -just sayin'.
Kys
P.S. Jeg løb en tur imorges, og kan kun sige, at man bliver så frisk af en morgentur. Go for it!

Ingen kommentarer: