Sider

tirsdag den 19. juli 2011

PAKKER PAKKER PAKKER! ♥

Okay, jeg ved godt, at det er 2min. siden, jeg lagde sidste indlæg ind. Jeg bliver bare sådan nødt til at fortælle jer dette. JEG HAR FÅET PAKKER! Okay, jeg har fået én pakke.. Men den indeholder tre ting, som jeg viser jer senere idag. Jeg overvejer også at cykle helt ned i den anden ende af byen, for at sende to pakker, som jeg har byttet med. Samtidig mangler jeg også og gå med aviser på en stor rute mere, men håber lidt på at farmand snart er hjemme med bilen. Smart tænkt, right? Ellers ligger jeg bare og slapper lidt af med benene oppe i vejret og computeren på skødet. Forresten tak til min nye og aller første faste læser - Line. Du er bare dagens helt i skysovs! Sender en sød tanke... (-:
Xoxo Wonderful Whatever.

Ingen kommentarer: