Sider

tirsdag den 26. juli 2011

Vi skal ud i det blå, kun med klipklapper på.





Vejret er alt for lækkert her i Italy. Jeg har solbadet, været i poolen, hygget og hygget endnu mere idag. Det er virkelig ren ferie! Jeg har desværre ikke taget særlig mange billeder med spejlreflekskameraet endnu, men regner med at tage et smut udenfor i den dejlige varme og fotografere det smukke landskab snarest. Den sene middagsmad kalder, så i må have det godt. Endnu en gang vil jeg slutte af med at skrive, at i må hygge jer hjemme i Danmark. Hermed gjort! Hæ(elsker at skrive det).
Kys.

7 kommentarer:

naja olesen sagde ...

Lækre billeder! (:
knus..

www.najaolesen.blogspot.com

Anneli Gabriella Tinggaard sagde ...

Rigtig fin blog, du har. Og fede billeder :) - Jeg er blevet fast læser.

- Anneli, http://agt-missblondi.blogspot.com/

Camilla sagde ...

jeg kom hjem fra Italien i søndags og jeg savner det allerede! :D du må ha en fortsat god ferie!
Du er velkommen til at kigge forbi min blog på www.camillabielski.blogspot.com

Rikke sagde ...

Hej piger. Ja, det er for lækkert hernede. Tak for de søde ord. Jeg kigger forbi jeres blog'. (-:
Kys.

Signe Ralkov sagde ...

Rigtig flotte billeder! Jeg har også selv været i Italien for nogle uger siden, der er så lækkert ;-)

http://londonscherryberry.blogspot.com/

Signe sagde ...

Virkelig fin blog! :-))
- Signe, http://vores-garderobe.blogspot.com/

Rikke sagde ...

Mange tak piger. Jeg er kommet hjem efter godt en uges ferie dernede. Det var bare for lækkert. Jeg kigger lige forbi jeres blog'. (-:
Kys.