Sider

tirsdag den 2. august 2011

Accessories..

Super flot halskæde med ur som vedhæng. FØR: 221,82 kr. - NU: 127,97 kr.

Smukt og charmerende ur i vintage stil. PRIS: 136,5 kr.

Gammeldags inspireret pung i mørkebrun farve. FØR: 187,69 kr. - NU: 85,31 kr.

SÅ unik ring præget af vintage med en smuk blålig sten. FØR: 102,38 kr. - NU: 68,25 kr.

Pænt brunt klassisk bælte med et tvist af boyfriend stil. FØR: 136,5 kr. - NU: 68,25 kr.

Rigtig pæn halskæde med en vintage inspireret lanterne som vedhæng. FØR: 136,5 kr. - NU: 68,25 kr.
Alle accessories kan findes på http://www.urbanoutfitters.com. Her er der også mange andre lækre sager, og bedst af alt fås det til rimelige priser. Skynd jer og tag et smut forbi, for i vil ikke blive skuffede! Jeg har forresten regnet priserne om til jer i danske kr., da det stod i britiske pund. Det skal i dog ikke lade jer slå ud af, for jeg har den helt rigtige hjemmeside, hvor i kan regne priserne om på no time.. www.valutaomregneren.dk Værsgo!  Hvad synes i egentlig om sådan et indlæg, som dette? 
Kys.

4 kommentarer:

Isabella Elisabeth Møller Andersen sagde ...

Hej Rikke. Jeg har tagget dig i en blog-award på min blog. Håber du ville kigge forbi for at hører nærmere :)

http://isabella-andersen.blogspot.com/

Rikke sagde ...

Hej Isabella. Ej, mange tak! Det er jeg virkelig glad for at høre. Kigger helt klart lige forbi. (-:
Kys.

The Daily Fix sagde ...

Fede sager! Du har en fed stil!
-Vi kigger forbi snart igen på din fiine blog!:D

Du er velkommen til at tage et smut forbi vores blog, og bive fast læser (No pressure ;) )

mieidablog.blogspot.com

//Love & Rockets

Rikke sagde ...

Tak for de søde ord. Det varmer. Jeg kigger da selvfølgelig lige forbi jeres blog. (-:
Kys