Sider

onsdag den 4. januar 2012

Sidste fridag























Når jeg tænker tilbage på denne ferie, så har den faktisk været 'pretty amazing'. Jeg har slappet af, arbejdet, festet igennem og ikke mindst været sammen med en masse dejlige personer. I dag har jeg så lavet fysikrapport, og da jeg er rigtig dårlig til bare at sætte mig ned og blive færdig, så er jeg stadig i gang. Jeg skal simpelthen lige nå at blive færdig i dag, men det går bare alt for langsomt. )-:
Imorgen er første skoledag efter ferien, og jeg føler mig på en måde helt klar, og på en anden måde lige det omvendte. Men tror dog det går, det er jo trods alt snart weekend!!
Har i nydt jeres ferie? Hvad har i brugt tiden på???
Forresten fik i lige en billedstorm af forhåbentlig god inspiration ovenover. Jeg vil nu lukke siden, og komme tilbage til arbejdet. Rapporten venter!!

1 kommentar:

Christina sagde ...

Uh et fedt inspirations indlæg :)